Klachten en Afhandeling

Wij streven naar een zo goed mogelijke dienstverlening.
Mocht er desondanks toch iets niet geheel naar wens zijn dan kunt u bij ons een klacht indienen.
Eventuele klachten kunnen betrekking hebben op zowel de producten als de dienstverlening.

 

Stuur uw klacht naar:

  • Per email naar:
info (@) dp-products.com
  • Per post naar:
DP Products B.V.
Postbus 8768
5605 LT Eindhoven
Nederland

 

Vermeld hetvolgende bij uw klacht:

  • Uw naam, adres, telefoonnummer en/of emailadres.
  • Uw bestelnummer en/of het factuurnummer.
  • Duidelijke omschrijving van de klacht.

 

Voeg indien mogelijk een of meer foto’s toe om de klacht te verduidelijken.

Wij nemen uw klacht binnen 1 werkweek in behandeling en zullen u uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoorden.

Indien u ontrvreden bent over de afhandeling van uw klacht/geschil dan kunt u een klacht/geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl)
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommisie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).